2013年12月25日 星期三

Ronnie-L Makeup - <宴會妝> 早前的JOB相 (個個都靚靚^^) (新娘化妝bridal makeup, pre-wedding, 新娘試妝, 姊妹化妝, 宴會化妝, 個人化妝班, grad din化妝)

之前6月份比較忙, 儲左啲相未分享 ^^

其實我地化妝師出去做野, 好多時其實都好趕~



比如去到客人屋企, 要好快手咁 SET 好呢野, 即時開工

到化完妝攪掂曬, 就到客人好趕....可能要趕換衫, 趕出門口~

咁我地又會好趕咁收拾工具, 同客人一齊好趕咁走人 (笑)



做新娘子的話就更加趕的啦 ! 

因為當日時間一定非常緊迫 , 係會由朝趕到晚的, 

我地習慣了整個流程, 固然會順暢少少 ~



有時遇到啲新娘子, 會對我地好好, 

有客人會同 Ronnie 講 [o個日我唔趕時間架, 你可以慢慢整]

其實好感動的 ^^ 知道客人為我地著想 !!

但我都會同返客人講 [有時間都留返比你影多啲相啦 ^^ 我都地係會盡量快架]



有啲小細節, 新人未遇過所以未必諗到, 

我地都會提返佢, 呢d 時間你地可以點點點, 或者咁咁咁.

希望大家都有完美順暢既流程, 當日打扮得靚靚, 

緊係留多d 時間比新娘子影相為大前題啦 (笑)



離左少少題tim..........haha

放返d job 相先 , 哈哈


呢位靚靚好似黎姿 !



未化完妝, 佢地己超開心地在 workshop玩自拍...haha 



簡單改善下眉型和眼型己經好好睇 ^^







******* 謝謝收看 *******




Ronnie-L Makeup

服務包括 : 
專業新娘化妝髮型設計 / Pre-wedding化妝 / 姊妹化妝 / 宴會化妝 / 個人化妝班

沒有留言:

張貼留言