2016年3月22日 星期二

Ronnie-L - 香港 X 外地聯婚 [專業新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/專業姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/專業個人化妝班/謝師宴grad din makeup]

我發覺我有好多客人都係嫁到外地的
短短兩個月, 香港 X 荷蘭 , 日本 , 愛爾蘭 , 北京 都有 ^^


今次BIG DAY 是, 之前試左幾次妝的Joanna,超級多謝您地全家也鐘意我的作品,

喜歡清雅脫俗的妝容,其實只需做靚個底妝,畫返靚個輪廓
眼妝唔需要太多野都一樣會好好睇,仲會顯得更氣質高貴tim ~

已踏入左旺季兩星期喇,雖然好忙好累,但好充實好開心:
好多客都會問我夠唔夠訓,又擔心我企喺到化妝會好累......其實好感動...
云云化妝師中能夠選中我為您地服務,這是需要緣份的,我會把最好的送給您們啊





無論見過幾多次.....和媽媽擁抱的時刻都係感動的 !!!

多謝 JOANNA 送給我的相片 , 九龍仔公園証婚 ~

BIG DAY 後的評價


這是之前試妝後的評價

Ronnie-L Makeup


提供服務 :
[專業新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/專業姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/專業個人化妝班/謝師宴grad din makeup]

小班教學 :
[ 個人化妝班 / 個人高清噴槍班 / 專業新娘化妝班 / 專業新娘髮型班 ]

Ronnie-L Makeup
Blog : http://ronnieleungmakeup.blogspot.hk/
E-ma​il : Ronnieleun​gMakeup@gmail.com
Whatsapp : 852-9581 4141

沒有留言:

張貼留言