2014年9月5日 星期五

Ronnie-L - 舊客人介紹黎既Dada (試妝分享)

首先多謝舊客人ruby既介紹,叫dada黎搵我試妝 :)

(Ruby已經係我兩年前既客人喇, 仲記得我真係好開心)



咁岩, Dada既男朋友是做攝影師的,對於妝容亦好有要求,

話說, 他是從廿多位新娘化妝師的page中揀出了幾位mua,我係其中一位 (超感謝)

所以當日試妝其實都有些壓力吧^^


好感激, 最後都確實了我 , 下年見喇 ^^



黎緊9月份, 希望有時間做到兩次DEMO, 已找了其中一位WOW友幫手

遲些可以同大家分享下~

忙碌中都要繼續加油 : )


Ronnie-L

沒有留言:

張貼留言