2014年8月6日 星期三

Ronnie-L - SWEET 爆之 男朋友學SET頭 for 英法PRE-WEDDING用 (新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/謝師宴grad din makeup)

話說有個學生, 最早個月前搵我

她8月尾會到英國法國影 PRE-WEDDING

由於此行是半玩半影半探親, 所以沒有請隨團化妝師

而攝影師亦是在當地請的.


準新娘子想到時自己可以化到個靚妝, 

所以我亦特地為佢安排左兩堂既化妝班, 

學好了技巧, 女孩子自己化妝無難度~~~


唯一問題係 SET 頭, 髮型真係唔係可以自己話做就做到....

所以我就大膽咁問下佢, 男朋友會唔會都有時間上黎學下 ? 到時可以幫到你SET就非常好~

點知SWEET SWEET 男友真係好有心, 大家一齊黎上左堂簡易版髮型

望住佢地, 讓我過了一個好warm好有愛既早上 (我真係覺得SWEET 爆架!!!)

]

學完男朋友仲即場試下幫女朋友set tim!

當然好成功啦 , hehe

返屋企練多兩次, 到時一定無問題架






Ronnie-L
提供服務 :
[新娘化妝BRIDAL MAKEUP/新娘試妝TRIAL/姊妹化妝/宴會化妝/annual dinner makeup/謝師宴grad din makeup]
小班教學 :
[ 個人化妝班 / 個人高清噴槍班 / 專業新娘化妝班 / 專業新娘髮型班 ]
Ronnie-L Makeup
E-ma​il : Ronnieleun​gMakeup@gmail.com
Whatsapp : 852-9581 4141

沒有留言:

張貼留言